سیرجان- خیابان شهید صفاری- ساختمان پارس طبقه اول
ثبت و ارائه پیشنهادها در راستای بهبود فرآیندها، تولید و کاهش هزینه های درون سازمانی استفاده می شود. این پیشنهادها به صورت فردی و گروهی و یا هم اندیشی ثبت و پس از بررسی و مطالعه توسط کمیته های تخصصی، فنی و دبیرخانه نظام پیشنهادها و تکمیل فرم های مورد نیاز، تأیید و یا رد و به مرحله تعیین عادی و یا ویژه بودن و اجرای پیشنهاد می رسند. و در پایان در صورت پذیرش و اجرا پاداش پیشنهاد دهنده و مجری محاسبه می شود.
امکان استفاده از نرم افزار در تلفن همراه، تبلت و سایر سیستم ها
مکان اجرا در شبکه داخلی سازمان (local: عدم دسترسی از طریق شبکه اینترنت) و تحت شبکه اینترنت و اینترنت کشوری
امکان تعریف دبیرخانه مرکزی و فرعی -قابلیت تعریف کمیته ها در سامانه- امکان ارسال پیام در سامانه - قابلیت تکمیل بانک ایده ها و مرور پیشنهادهای قبلی-امتیازدهی براساس نیازها
ثبت پیشنهادات تکی، گروهی، هم اندیشی-امکان پیوست مـدارک و مـستندات-امکـان مشـاهده وضعیت پیشنهاد و روندکار-محاسبه پاداش پیشنهاد دهندگان و مجریان
تعریف گردش ها و فرایند براساس نیاز مشتری-دارای کارتابل جامع برای پیشنهاددهندگان-کمیته های تخصصی، کمیته های فنی، دبیرخانه
امکـان ثبت خبر، تصاویـر،مدیریت مطالب و فراخـوان ها-امکان ارائه فراخوان-قابلیت ارجاع و ارسال پیشنهاد بین کمیته ها و کارشناسان-قابلیت قبول ، رد یا پذیرش پیشنهاد
امکان ثبت اطلاعات جلسات نظیر موضوع و تاریخ جلسه، اعضای جلسات، تصمیم های اخذ شده، پیشنهادهای بررسی شده و ...
امکان ساخت گزارشات متنوع-امکان دریافت نتایج در قالب فایل های اکسل جداگانه-ارسال خودکار نظر سنجی ها به داشبرد کاربران .
این نرم افزار برای ثبت و ارائه پیشنهادات در راستا بهبود فرآیندها و تولید، صرفه جویی و کاهش هزینه ها در سازمان ها استفاده میشود. این پیشنادات به صورت فردی و گروهی یا هم اندیشی ثبت و پس از بررسی و مطالعه توسط کمیته تخصصی و فنی و دبیر خانه نظام پیشنادات تایید یا رد میشود.
سامانه های فعال
پشتیبانی
رضایت مشتری