سیرجان- خیابان شهید صفاری- ساختمان پارس طبقه اول

درباره آرفا

نرم افزار مدیریت رفاه پرسنل

برای اینکه یک مدیریت و برنامه ریزی موفق و بهینه به روی ارائه خدمات داشته باشیم، یک نرم افزار مدیریت رفاهی آنلاین می تواند در ارائه خدمات کمک شایانی ببخشد.
نرم افزار آرفا با ماژول های متنوع، ارائه خدمات رفاهی برای سازمان ها را آسان میکند. این نرم افزار پیشرفته با توجه به فرآیندها و سیاست سازمانی کنترل و مدیریت به روی رفاه پرسنل را در کنار ماژول های تهیه و خرید بسته های رفاهی و ارائه خدمات اسکان موقت و دائم پرسنل به خوبی نیازهای مدیران را پاسخ می دهد.

درخواست دمو دانلود کاتالوگ

نرم‌افزار هوشمند مدیریت رفاه پرسنل

رزرواسیون تغذیه

این سیستم امکان مدیریت رستوران‌ها و وعده‌های غذایی، تعریف انواع غذاها با قیمت‌گذاری، تنظیم تقویم غذایی، اتصال به سیستم حضور و غیاب و همچنین گزارش‌گیری جامع بر اساس رزرو و توزیع غذا را فراهم می‌کند.

ماژول مهدکودک

در اغلب سازمان ها برای رفاه حال خانواده کارکنان خود مدارس و مهدکودک در نظر می گیرند، مدیران با تعریف مدارس و مهدها و گزارش میزان شهریه پرداختی به بررسی و اولویت بندی درخواست های پرسنل دارای فرزند، آنان را از ثبت یا رد درخواست خود مطلع می کنند.

ماژول بن خرید

ارائه خدمات رفاهی به کارکنان در قالب بن های خرید، روال محبوبی است که در اکثر سازمان ها و شرکت ها ارائه می شود. در ماژول بن رفاهی آرفا، سازمان با تعریف مبلغ و تاریخ بن های رفاهی و مشخص نمودن فروشگاه های طرف قرارداد، ارائه خدمات از طریق بن های رفاهی را مشخص می نماید. با استفاده از فیلترهای مختلف تعداد و سمت های افراد را که شامل بن های رفاهی می شوند را مشخص نمود. و از طریق پنل ارسال پیامک به کارمندان، خرید و مبلغ کسرشده را اطلاع رسانی می شود.

ماژول تحویل بسته رفاهی

با این ماژول می توان پرسنل مشمول دریافت را مشخص کرد و با تعریف بازه زمانی و محل تحویل بسته رفاهی از طریق پنل پیامکی پرسنل را مطلع کرد. در این ماژول مدیران با گزارشگیری می توانند از تعداد بسته های تحویل داده شده، بسته های دریافتی و بسته های باقی مانده مطلع شوند.

ماژول تحویل اقلام مصرفی

سازمان ها برای هر پرسنل و واحدهای درون سازمانی اقلام مصرفی تهیه می نمایند. با این ماژول سهمیه بندی و میزان اقلام مصرفی با اقلام موجود در انبار تحلیل و مدیریت کرد. با این ماژول تمامی اقلام موجود در انبار به همراه مشخصات کامل شامل نام برند، تاریخ انقضا و شرایط نگهداری به ثبت رساند و برای تاریخ انقضای هر کالا هشدار و آلارم مشخص کرد تا مدیران را از اقلام موجود به همراه تاریخ انقضا هر کدام مطلع کرد.

ماژول هتل و مهمانسرا

سامانه رزرواسیون هوشمند هتل و مهمانسرا، امکان تعریف دقیق اطلاعات اقامتگاه‌ها از جمله اتاق‌ها، ظرفیت و پیک زمانی را فراهم می‌کند. کارمندان با توجه به قوانین و میزان تخصیص بودجه سفر سازمان، می توانند درخواست خود را ثبت نمایند. این سامانه با بهره‌گیری از الگوریتم‌های هوشمند، درخواست‌ها را اولویت‌بندی کرده و به صورت خودکار قرعه‌کشی انجام می‌دهد. بعد از تایید مدیریت رفاهی با ارسال پیامک پرسنل را از رزرو اتاق به همراه تاریخ و بازه زمانی رزرو مطلع می کنند.

ماژول منازل سازمان

در این ماژول منازل سازمانی به همراه قوانین، امکانات و اطلاعاتی نظیر متراژ، تعداد خواب، آدرس و قیمت و ... تعریف می شوند و کارمندان می توانند با ثبت درخواست های خود برای سکونت، جابه جایی، تعمیرات و یا تحویل ثبت کنند. پس از بررسی درخواست ها و اولویت بندی آن ها با استفاده از پنل پیامک برای زمان تحویل منازل یا هشدار تخلیه به پرسنل اطلاع رسانی می شود.

ماژول تورهای گردشگری

در ماژول گردشگری، تورهای گردشگری با تمامی جزئیات و ظرفیت ها نمایش داده می شوند. کارمندان مجاز به ثبت نام پس از اطلاع رسانی از طریق پیامک در تورها ثبت نام می کنند.

نرم افزار آرفا

سامانه مدیریت رفاه پرسنل

در سازمان ها متناسب با فرآیندهای در حال انجام برای رفاه پرسنل برنامه هایی در نظر گرفته می شود. برای بهتر انجام شدن این برنامه ها با توجه به شرایط هر پرسنل ماژول رفاهی در نظر گرفته می شود که این ماژول ها شامل سیستم های رزرواسیون غذا، بن های رفاهی فروشگاه ها و مراکز خدماتی، در نظر گرفتن و یا مدیریت مهمانسراها و هتل ها، مدیریت منازل سازمانی و ... می باشد.
این ماژول ها متناسب با شیفت های کاری و شرایط هر پرسنل مجرد و متاهل بودن، سمت و جایگاه در سازمان، شرایط سلامت جسمانی می توان خدمات رفاهی اختصاص داد.

شرکت مهندسی نما نرم افزار آفتاب

رابطه بین رفاه پرسنل با افزایش بازدهی و کارایی سازمان

می توان رابطه کارفرما و کارکنان یک مجموعه را یک رابطه دو طرفه دانست. ارائه خدمات رفاهی به کارکنان از طریق مختلف من جمله سامانه جامع رفاهی به تقویت و تحکیم این رابطه کمک خواهد کرد.
معمولا کارفرمایان راضی به از دست دادن کارکنان خود نیستند زیرا کارکنان سرمایه های یک مجموعه به حساب می آیند به همین سبب کارفرمایان به دنبال راهکارهایی برای جذب و نگه داشتن کارکنان خود هستند.

نرم افزار رفاهی

از طرفی رضایت کارمندان موجب بالا رفتن کارایی آن ها و در نتیجه افزایش بازدهی مجموعه و رونق کسب و کار خواهد شد. خدمات رفاهی طیف وسیعی از امکانات از قبیل فراهم کردن امکانات آموزشی، رسیدگی به امور مربوط به سلامت جسمی و روحی کارکنان و یا تامین امکانات لازم برای تهیه اقلام لازم و مایحتاج زندگی روزانه کارکنان را شامل می شود و برای ارائه این خدمات روش های مختلفی وجود دارد.
یکی از بهترین روش ها استفاده از سامانه جامع رفاهی برای برقراری عدالت در تخصیص امکانات به کارمندان است.

ماژول بن های رفاهی

در ماژول بن های رفاهی، بن ها در قالب خرید از فروشگاه ها و یا مراکز خدماتی به ثبت می رسانند و با تعریف فروشگاه ها و مراکز طرف قرارداد، امکان دریافت صورت وضعیت فاکتورها و انواع گزارشات توسط فروشگاه ها و مراکز امکان پذیر است .
در این زیر سیستم می توان براساس رده سازمانی، وضعیت تاهل و جنسیت بن رفاهی برای پرسنل اختصاص دارد.

جهت درخواست دمو کافیست فرم مربوطه را تکمیل نمایید، ما با شما ارتباط برقرار میکنیم.

آماده دریافت مشاوره رایگان هستید؟

درخواست مشاوره

افتخار ما همکاری با شماست.

سرویس ها ی ما

دیگر نرم افزارهای مدیریتی