سیرجان- خیابان شهید صفاری- ساختمان پارس طبقه اول

درباره آرتام

دستیار هوشمند شما برای مدیریت حرفه‌ای رستوران‌ها و کافی شاپ

نرم‌افزار آرتام، با امکانات گسترده و کاربردی، تمامی نیازهای شما را برای مدیریت کارآمد کسب‌وکار خود در صنعت رستوران‌داری برطرف می‌کند. با استفاده از آرتام، می‌توانید به سادگی فروش خود را مدیریت کرده، مصرف مواد اولیه را کنترل کنید و سودآوری کسب و کارتان را به حداکثر برسانید.
آرتام با ارائه ابزارهای پیشرفته، به شما کمک می‌کند تا موجودی انبار خود را به طور دقیق کنترل کرده و از بروز مغایرت‌های احتمالی جلوگیری کنید. با تعریف آستانه حداقل و حداکثر برای هر محصول، می‌توانید به راحتی از کمبود یا مازاد بودن مواد اولیه آگاه شوید و به موقع اقدامات لازم را انجام دهید. همچنین، آرتام با مقایسه میزان مصرف واقعی مواد اولیه با میزان مصرف پیش‌بینی شده، به شما کمک می‌کند تا از هدر رفت مواد غذایی جلوگیری کرده و هزینه‌های خود را کاهش دهید.

درخواست دمو دانلود کاتالوگ
نرم‌افزار هوشمند مدیریت رستوران

چرا باید آرتام را انتخاب کرد؟

مدیریت قراردادهای غذایی

نرم‌افزار آرتام با امکانات گسترده خود، تمامی نیازهای شما را برطرف می‌کند. با آرتام، می‌توانید به سادگی قراردادهای خود را ثبت و مدیریت کنید، وضعیت قراردادها را به‌روزرسانی نمایید و برای هر قرارداد، غذاهای مشخصی را تعریف کنید. همچنین، این نرم‌افزار به شما امکان می‌دهد تا آنالیز کاملی از هر نوع غذا را تهیه کرده و با استفاده از گزارش‌های دقیق، عملکرد کسب‌وکار خود را بهبود بخشید. با آرتام، مدیریت رستوران، کترینگ و سایر کسب‌وکارهای مرتبط با غذا به سادگی هرچه تمام‌تر انجام می‌شود.

آنالیز دقیق سفارشات و محاسبه سود و زیان

نرم‌افزار ما به شما امکان می‌دهد تا انواع غذاها و سفارشات روزانه مشتریان را با جزئیات کامل ثبت کرده و میزان مواد اولیه مصرفی را به طور دقیق کنترل نمایید. با استفاده از این نرم‌افزار، می‌توانید به راحتی میزان سود و زیان هر محصول را محاسبه کرده و با تحلیل دقیق داده‌ها، بهترین تصمیمات را برای بهبود عملکرد رستوران خود اتخاذ کنید

بهینه‌سازی تصمیم‌گیری با گزارش‌های دقیق

نرم‌افزار ما با ارائه داشبورد مدیریتی قدرتمند، به شما امکان می‌دهد تا گزارش‌های متنوعی را بر اساس قراردادها، شرکت‌ها، رستوران‌ها، نوع غذا و سایر پارامترها تهیه کنید. با استفاده از این گزارش‌ها، نمودارها و چارت‌ها می‌توانید به راحتی قیمت تمام شده هر غذا را محاسبه کرده و سود و زیان قراردادهای خود را به طور دقیق تحلیل کنید و تصمیمات بهتری برای بهبود عملکرد رستوران خود اتخاذ کنید.

نرم افزار آرتام

بهینه‌سازی مدیریت رستوران با نرم‌افزار جامع

نرم‌افزار آرتام با رابط کاربری ساده و شهودی خود، استفاده از آن را برای همه کاربران آسان کرده است. همچنین، پشتیبانی قوی و مستمر تیم آرتام، اطمینان خاطر شما را از رفع هرگونه مشکل و دریافت پاسخ سوالاتتان فراهم می‌کند. با انتخاب آرتام، گامی بزرگ در جهت حرفه‌ای‌سازی مدیریت رستوران خود بردارید.

شرکت مهندسی نما نرم افزار آفتاب

مدیریت هوشمند موجودی انبار و کنترل مغایرت‌ها

می توان رابطه کارفرما و کارکنان یک مجموعه را یک رابطه دو طرفه دانست. ارائه خدمات رفاهی به کارکنان از طریق مختلف من جمله سامانه جامع رفاهی به تقویت و تحکیم این رابطه کمک خواهد کرد.
معمولا کارفرمایان راضی به از دست دادن کارکنان خود نیستند زیرا کارکنان سرمایه های یک مجموعه به حساب می آیند به همین سبب کارفرمایان به دنبال راهکارهایی برای جذب و نگه داشتن کارکنان خود هستند.

محاسبه سود و زیان با دقت بالا

آرتام با تحلیل دقیق قیمت تمام شده هر محصول، به شما کمک می‌کند تا سود و زیان کسب‌وکار خود را به طور دقیق محاسبه کنید. با مقایسه قیمت تمام شده با قیمت فروش، می‌توانید نقاط قوت و ضعف کسب‌وکار خود را شناسایی کرده و استراتژی‌های فروش خود را بهبود بخشید.

گزارش‌های دقیق و سفارشی شده

یکی از ویژگی‌های برجسته آرتام، امکان ایجاد گزارش‌های متنوع و سفارشی شده است. با استفاده از نمودارها و چارت‌های گویا، می‌توانید به راحتی به اطلاعاتی مانند تعداد سفارشات، تعداد تحویل غذا، میزان مصرف مواد اولیه و مواد مورد نیاز دسترسی پیدا کنید. این اطلاعات دقیق و قابل اعتماد، به شما کمک می‌کند تا تصمیمات بهتری برای بهبود عملکرد کسب‌وکار خود اتخاذ کنید.

عملکرد آرتام

داستان موفقیت آرتام

878086
+

سامانه های فعال

838283
+

پشتیبانی

84,848382
+

رضایت مشتری

همکاری با شما باعت افتخار ماست.

مشتریان نرم افزار آرتام

جهت درخواست دمو کافیست فرم مربوطه را تکمیل نمایید، ما با شما ارتباط برقرار میکنیم.

آماده دریافت مشاوره رایگان هستید؟

درخواست مشاوره

افتخار ما همکاری با شماست.

سرویس ها ی ما

دیگر نرم افزارهای مدیریتی