درباره آرشیوا
راهکار هوشمند مدیریت اسناد و بایگانی الکترونیکی
در دنیای امروز که حجم اطلاعات به سرعت در حال افزایش است، استفاده از
نرمافزار مدیریت اسناد و سامانههای مدیریت بایگانی اسناد برای سازمانها به
یک ضرورت تبدیل شده است. روشهای سنتی مدیریت اسناد که بر پایه کاغذ و فایلهای
فیزیکی هستند، علاوه بر هزینههای بالا، زمانبر بوده و امکان جستجو و دسترسی
سریع به اطلاعات را محدود میکنند. با استفاده از راهکار مدیریت اسناد، میتوان
این مشکلات را به سادگی حل کرد.
آرشیوا، نرمافزار مدیریت بایگانی اسناد هوشمند، با ارائه امکانات بینظیر
مانند جستجوی سریع، بایگانی الکترونیکی و امنیت بالا، به شما کمک میکند تا
اسناد و مدارک سازمان خود را به بهترین شکل مدیریت کنید. این ماژول مدیریت
اسناد به سازمانها این امکان را میدهد تا تمامی اسناد خود را در یک مکان امن
و قابل دسترس بهطور الکترونیکی ذخیره و مدیریت کنند، از این رو امکان جستجو و
دسترسی سریع به اطلاعات فراهم میشود.
با بهرهگیری از سامانه مدیریت اسناد آرشیوا، دیگر نیازی به استفاده از روشهای
سنتی و هزینهبر نخواهید داشت. این نرمافزار مدیریت اسناد با استفاده از
تکنولوژیهای روز دنیا، به سازمانها این امکان را میدهد که بایگانی اسناد خود
را دیجیتال کنند و با کاهش هزینهها و افزایش سرعت دسترسی به اطلاعات، بهرهوری
سازمان خود را به طور چشمگیری افزایش دهند.